Gud vad dumt!

Kommentarer
Erica

Min son vägrade toan jättelänge, BVC rekommenderade att man skulle börja med att låta honom ha blöja men att han bara fick vara inne på toaletten och bajsa, efter det skulle man gå vidare och då fick han ha blöjan på men sitta på toaletten med blöjan och bajsa och efter det skulle man plocka bort blöjan helt för då ska dom ha vant sig med att sitta på toan och bajsa. Vi behövde inte köra hela vägen för det lossnade bara för honom tillslut efter att jag i princip tvingat honom att göra det på toan för jag lockade med att han fick köpa vad han ville i leksaksaffären :) och vi hade turen att det lossnade på en gång när han gjort deg 2-3 ggr. Men annars är det väl bara att kämpa vidare och vara bestämd. Lycka till :)

Svar: Okej, det har lossnat för honom nu med, igår helt plötsligt hade han helt själv gått och satt sig på toaletten på morgonen (hörde honom ropa på mig när jag låg i sängen)! Och på kvällen :) Så de är skönt, men tack för tipset! Här hemma har det inte ens funkat med att "muta" med någonting tyvärr :/
echoings.blogg.se

2013-12-23 » 21:19:26

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0