våran trotsiga hund.

Kommentarer
Elina

Jag fattar inte heller folk som sträcker fram handen?! :O Idioter. Man kan inte göra det till Chiko heller, speciellt inte karlar! Skällde ut en gubbe som gjorde det förut!



Jobbigt om han ska vara trotsig, men tar ni tag i nackskinnet, och håller ner han i golvet?!



Min lilla Chiko brukar nämligen kunna vara lite trotsig han med, och "tappa" hörseln.

2010-12-29 » 09:55:17 BLOGG: http://eliiinas.blogg.se/
sanna

Ush låter inte skoj.. Har alltid haft hund när jag bodde i Falun och den hunden mamma och pappa har nu han var jätte trottsig och skällde på allt och alla. Jag tyckete att det var så pinssamt att gå ut med honom och gå. Men löste skällandet rellativt så enkelt, spruta vatten på nosen han slutade efter tre månaders slit.



Sen anmälde faktiskt pappa dem på en kurs i spår och jag började med agillity fast det såg för skoj ut med en överviktig labbis springandes mellan alla små jackrussel hundar! Han blev helt annan efter det helt slut mentalt och fysiskt. Nu är han för seg, var här för några dagar sedan och han är rätt gammal men orkade knappt min tre km runda jag fick tjata på honom att följa med.



Ha det brA!



KRAM sanna

2011-01-02 » 10:35:12 BLOGG: http://sthlmmamman.bloggplatsen.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0