Torsdag.

Kommentarer
Slagsmålsfisken

Usch vad jobbigt det låter. men man blir lätt avtrubbad av stress och när de är mkt omkring en. Man orkar inte bry sig för man borde bry sig mer om sig själv. De är en ganska stark signal att man bör ta hand om sig själv bättre och stå up för sig själv. Har börjat med det hemma nu. Jag gör tvät om vad jag brukar göra i många fall. Vill jag bada trots att barnen ska hämtas på dagis så gör jag det och låter H hämta dem. Man behöver inte göra allt själv.



Drömmer också som fan om ett hus!!! ååå...skönt de vore å bara släppa ut kottarna på gården. Man kan ju hyra ett hus också. De har jag funderat på. :)

2011-10-13 » 16:53:33 BLOGG: http://fightingfish.blogg.se/
Veronica

Men vännen, är de mycket? De är lätt att säga, men försök stressa ner o tänk på allt positivt. Du är stark Fia. Du måste ta hand om dig själv också. Hoppas du mår bättre snart. Hojta till om de är något jag kan göra <3 kramar!

2011-10-13 » 18:30:03 BLOGG: http://Sstromberg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0